SKRIVET: 2011-05-24, kl 19:03:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

håltimmar är najs :)

hejsan, slutade klockan halv elva idag, för vi hade inställd matte och hemkunskap. och vid två hade vi elevensval till halv fyra. men nästan alla stack hem, vem gör inte det licksom? ;) men jag stannade kvar i skolan till tolv för tilda har inte hemkunskap utan slöjd så det kändes taskigt om jag bara skulle dra, men vid tolv när hon började åkte jag ner till centrum för att ta bussen hem. och så var det några utlänningar framför mej som inte kunde svenska och så hade dom en sån biljett för dom hade åkt innan och då får man ju billigare, men grejen var den att den hade hade gått ut, och det ville inte dom förstå, så jag vi fick nog vänta 7 minuter tills dom gav upp och betalade...
efter skolan gjorde jag inget speciellt, och vid halv fyra åkte jag upp till mamma och hämtade lite saker och chillade lite, så kom precis hem och ska laga nått att äta till mej och pappa nu.
JAG ÄR KÄR ↓



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: