SKRIVET: 2011-08-15, kl 15:39:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

långt inlägg , hehehehe!

hejsan! om en vecka såhärdags sitter jag i skolan, och vänta på att få sluta.. ska både bli kul och inte kul att börja skolan igen, jag hatar måsten. och hela skolan går ut på ett ända stort Måste. till råga på allt ska vi få tillbaka vår förra svenska lärarare, vi hade henne i sjuan. jag och 7 andra hade IG , då är det nått som inte stämmer med tanke på att ingen hade IG i åttan då vi hade en annan lärare... så det blir att ligga i nu i nian för ett IG i svenska är inte kul nu ju..
-
jag ska börja blogga igen också! kul va? ;) heheh. börjar veckan efter skolan börjat (om jag inte ha för mycket läxor och skit då...) skolan går i första hand nu i nian, det är licksom min framtid det handlar om nu.. -.- ;)
jag startar nog upp en ny blogg isf! tro inte det blir här på blogg.se
.
nu är det bara ett se fram till jul! om jag ska vara ärlig så är inte sommar min favorit årstid, som doms flesta är.
utan jag älskar hösten! och framförallt älskar jag vinter, visst sommaren är med bra men usch jag trivs inte i värme, så det blir bara att sitta inne under sommaren och det är inte kul ju ;) , men sommaren har ju ett långt lov så det är inte såååå fel ändå ;)
hehehehe så nu vet ni det med... anteckna är en bra idé .... heheh ;)
-
en stor applåd om någon orkade läsa allt... :D
går inte att ladda upp bilder nu heller, det är inte ofta det går här på blogg.se, det är därför jag inte ska ha min nästa blogg här..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: