SKRIVET: 2011-08-20, kl 21:47:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

blev inte som bestämt

fårse om jag kommer tillbaka hit igen istället... devote är så omständigt tycker jag.. men kanske vänjer mej ;)
har ju inte bloggat mer än ett inlägg (ska börja efter lovet somsagt..)
igentigen skulle jag inte sitta här och blogga utan istället kanske vatt på byn och snackat med folk..
men det blev inte som planerat idag.. aja så är livet :(
skolan börjar på måndag.. taggad? NEJ!!!! eller jo jag är taggad på att träffa min finaste sanna!!!!!!!! åh fyfan vad jag saknat henne! finns inte ord för det. hon är på öland varje sommarlov från start till slut kan man säga.. så vi har träffats en gång då vi stötte på varandra på grand innan hon skulle åka till öland!
och så ska det bli kul att träffa dom andra i klassen :) (och skolan, ska bli kul att kolla på alla sjuor som kommer nu)
orkar inte lägga upp bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: