SKRIVET: 2011-07-30, kl 02:40:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

JUST SAYIN´.....

Cheeeeenare mina kära små bloggläsare!
Ehhhhm vad ska man börja, tyyyyyp...
Hahaha nä jag skojade bara det där är inte jag jag, verkligen INTE...
Jag börjar om.

Hej sötnosar!
Jag är Klara. Almas kusin.
Idag har vi varit i malmö och spelat laserdome. Kan väl säga att det blev mindre lyckat...är liksom ingen skjuttjej eller vad man säger, fast snygga killar fanns det ju gott om...;)
Iallafall tog vi ett tåg in mot MALMÖ CENTRAL STATION vid 5 tiden. Efter det skulle vi ta en buss till laserdome som skulle ta typ 10 minuter, men istället tog vi fel buss så det tog 45 minuter istället, dryyyygt...jaja vi kom fram till sist. Vi åt på burger king inne på ENTRÈ, ett stort köpcentrum. Alltid gott med hamburgare! :)
Utrustad med karta o allt gick vi mot laserdome i regnet, myyyysigt!
Vi kom fram och skulle boka två spel. Haha vi insåg att vi nog var de ändå tjejerna på heeela placet, ändå heftiigt ;)
haha när vi skulle gå ut gick det ett LARM, typ brandlarm fast det var det inte. Undra om det var vårt fel, för de hade inte sagt något om att vi fick gå men det gjorde vi ändå, hihih schhh!

Vi hann med en fika på espreso house oxå,. innan vi satte oss på tåget hem som var fyllt med tyska scoutrar, klockan var väl då 10 eller nåt sånt.
När vi kom hem och larmade av huset, hörde vi en jätte SMÄLL på övervåningen, snacka om att vi blev rädda! så vi fick kolla igenom hela huset, men det verkade luuungt :) fast man vet ju inte? kanske ligger en gubbe i garderoben alma?... bli nu inte rädd! ;)
Iallafall fick vi en crazy idé att grilla maschmelows på en engångsgrill...ROOOLIIT ;)
Och ni ska bara veta vad vi har snackat om hundar...speciellt CHIAHUHUA. Ja smaken är väl som baken, eller hur alma nilsson, DELAD, PUNKTSLUT.
Nä sen har det väl inte hänt nåt, bara att jag fick idén att testa skriva mitt första blogg inlägg på en blogg som ingen läser. KUUUUUL. Nu sitter vi här o kränger godiiiis.

Puss o hej leverpastej!


Alma som liiite alkis, för fleera år sen vid jul.Gooliit.




En bild på mig!


Normal Bruuuuud !
Normal bruuuuud !




Lika normal som den andra...


// Klara


the one and only då kanske?

hehe jo jag läser den.. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: