SKRIVET: 2011-08-03, kl 01:51:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15!

hejsan! kan börja med att säga att jag fyllde 15 idag! eller igår eftersom klockan har paserat 00.00 nu ;)
den andra augusti föddes jag :).
jag har ju inte bloggat på ett tag nu då ju, jag har inte märkt av det något vidare mer än att man inte haft nått måste med att blogga som man hade innan. men jag funderar inerligt på att börja blogga igen när skolan drar igång, fårse om jag då skaffar en ny blogg eller fortsätter på denna :)
imon ska jag till stan med mamma, och på torsdag ska jag fira mej hos mamma. idag firade vi mej hos pappa, eller bi var uppe och hos farmor och farfar och firade mej. jag fick bara pengar och en godis ask :)
fårse om jag ska köpa en ipad..? eller först ska jag skicka efter kläder från hm, det gick på 1700.. oups, men jag behöver lite nytt i gaduroben så det är faktiskt inget fel med det ;)
nu ska jag snart sova tro jag. på fredag/lördag är det k-o dagarna , ska gå med vänner tro jag. kul :)
måste höra med dom snart hur vi ska göra och så ;)
veckan som varit har jag varit nere i skåne som ni förstod med klaras finfina inlägg hon gjorde mendans jag duschade ;) jag kom hem därifrån på söndagskväll.
randombild från mallorca...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: