SKRIVET: 2011-05-02, kl 19:50:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

mycket text .....

hejsan , nu har vi bakat och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ska nog göra lite läxa eller något annat ;)
på gympan idag var det några studenter där , och en var jättesnygg ;) och vi ska ha dom i tre veckor typ :p
på fredag ska vi på något studiebesök på IV -.- men skönt att slippa lekioner ;d
________________________________________________________________________________
idag fick vi CHIPS till lunch normalt?? vi fick det till en torr kyckling bit , Så jag,tilda och sanna tog en varsin tallrik med bara chips ;) jättegott :p
____________________________________________________________________________________________
idag när jag skulle gå över landsvägen , så kollade jag först åt andra hållet och då såg jag inte nått , sen kollade jag åt andra hållet och då kom en bil , så jag väntade på att den skulle köra över , sen gick jag för jag trodde ju inte att det kom nått på andra hållet , men när jag var mitt ute på vägen så hörde jag sus , jag kollade åt sidan och då såg jag en stor lastbil någon meter jämte mej , allt gick så jävla snabbt att det inte var klokt , men jag hann tänka en tanke: jag kommer dö. men åhh tack och lov så tog jag två snabba steg över så jag hann.. fyan det var sjukt äckligt, jag hade ju inte varit i livet nu annars... ucsh
____________________________________________________________________________________________
en dagens oufit kommer kanske lite senare , först måste jag bara duscha och plugga (om jag hinner)
fresten ni som såg på bb igår, såg ni när rodney (som åkte ut förra gången på EN röst, och han tro att bb fuskade på det) han var iaf med i studion live och pratde , sen när sonia kom ut för hon åkte ut , så såg man någon person i röken vid ingången som likande rodney , sen på facebook stod det att han hade försökt smita in i huset igen :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: