SKRIVET: 2011-05-13, kl 21:52:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

google bilder

hej, känner att min blogg har blivt väldig tråkig :( behöver nog göra om designen snart med, plus att få med en bild i varje inlägg, men eftersom inte jag kan ta några bilder så kan jag ju inte lägga in bilder, men på fredag ska jag nog köpa en kamera, ett evigt tjat om denna kamera asså ;p  och så var mitt batteri urladdat ur kameran och laddaren är hos mamma, men för att få detta lite roligare så kan jag väl trycka in det jag köpte idag från med bilder från google:)
byxdress från hm 200 :-
shorts 130 från pieces 130 kr
och en tröja som är omöjlig att hitta bild på.. :( den köpte jag iaf på vero moda för 50 kronor :D


filippa

du vet att det inte ens är den du köpte va? ;)



PUBLICERAT: 2011-05-14, 17:22:54 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: