SKRIVET: 2011-05-06, kl 19:21:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

tre timmars kyrka imon -.-

hejsan, har nyss ätit någon kyckling röra och hasselbracks, helt okej :)
och nu sitter jag i min säng och deprimeras av tanken av att jag måste till kyrkan imorgon bitti klockan 9 för att öva..
men tre timmar får man hoppas gå snabbt, och efter det kommer det ju som sagt lite folk hit :)

igår missade jag bb för jag somnade ;) så nu får jag se repris idag klockan nio, och dirket efter ett nytt program, så det blir två timmars big brother idag ;)
i stan köpte jag ett par jeans shorts, vi hade mat i bilen så vi hann inte vara inne där alls länge:(
men bild kommer kanske senare då ;)

studiebesöket var väl helt okej, fast det var asläskigt i början;)
när vi kom ner från kontoret och skulle gå på rundtur där dom bygger dom här luftreningarna typ
man såg flera hundra människor som sprang runt, massa traktorer och likande som man fick väja för, och massa maskiner som lät ;P men man vänjde sig efter några minuter ;))
ett exempel som dom bygger på tv produkt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: