SKRIVET: 2011-05-03, kl 23:16:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

ska sova nu , tandlakaren imon -.-

hejsan , nu har jag tid med lite bloggning, har gjort läxa hela dagen och tagit lite upphåll då och då för att kolla på tv
;) nyss såg jag på bb, och nu ska jag snart sova
innan ikväll läste jag en barnbok för eller (hon tvingade mej det) hahah det är faktiskt kul att läsa högt, fast inte inför klass eller liknande för då blir jag alltid så stressad ;)
och när jag skulle kasta mej i ellens säng slog jag i mitt smalben i sängkanten fyfan vilken smärta , allt bara slocknade för ögonen och det kändes som hela benet inuti var fullt med blod ;s sen när jag skulle ta på mej pyamas så såg jag att det var ett djupt blått sår typ.. hahahaha oj det blev ett rätt långt inlägg ;)
ph-ellen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: