SKRIVET: 2011-05-10, kl 14:24:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

elevensval! :)

jahopp och nu är min nyckel borta IGEN , att det alltid ska försvinna på hemkunskapen??
så nu blir det att lägga hundra kronor på en nycklel igen :(
och sanna den jävlen lurade mej igår, det var bara jag som visste om vad hon skulle göra , men sen sa hon att hon inte vågade det, och dum som jag är gick jag på det;) hahah men imorse visade hon mej den ;D
en tatoo!!!! en stjärna på handleden ;) skojja om jag är svensjuk nu?
jag vill taturera något på min handled med, typ tro hopp kärlek i text eller i symboler♥
men sen finns det en hake , JAG FÅR INTE :(
och så vill jag pierca min tunga, men verken få eller vågar inte så det är lite jobbigt ;)

nu ska jag jobba vidare med so skiten som ska vara klar om tre gånger, och jag är på spalt 2 av 10 typ......¨



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: