SKRIVET: 2011-05-07, kl 21:45:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

overkligt!

hejhej bloggen, dagen har varit skojjig, gästerna kom typ vid tre typ och åkte hem vid sex typ, fick lite pengar ;D
så nu ska jag banne mej köpa en kamera som jag har längtat efter i alla dessa år!

jag är jättenervös för imon.. känns som att jag ska skämma ut mej eller nått, och att det kommer vara assegt där imon.. och nu mår jag illa och har ont i huvudet:( , blir nog att lägga mej snart, först måste jag bara läsa i fysikboken, vi har prov på tisdag och jag har inte ens börjat öva:O +att vi har matteprov på måndag:(

det känns ärlig talat helt sjukt att jag ska konfimeras imon? känns som det var igår då vi var på mötet inför konfimationen.. men imon efter kyrkan kommer jag vara glad att slippa detta, att inte behöva åka direkt till kyrkan efter skolan och inte komma hem förens fem.
imon ska vi vara hos pappa och fira mej, kommer inte så många bara mina kusiner och farföräldrar så det blir lungt och skönt :) , hhaha hoppas ni orkade läsa allt jag skrev nu ;) godnatt , imon är jag "vuxen" som man blev förr i tiden när man konfimerades!! ;))

dagens outfit, dock gammal bild, och så hade jag svarta nylontights till :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: