SKRIVET: 2011-05-04, kl 07:34:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

morgon inlägg :)

hejhej , ska snort gå ner till bussen, igår gick vi ner typ tio i och den kom typ vid hel så jag höll på att frysa ihjäl ;p  vid halv elva åker jag till tandläkaren , jag missar nog det sämsta på hela veckan :D:D bild ;)
och så hoppas jag att jag hinner tillbaka sådär fem minuter innan vi slutar så jag hinner äta, förra gången fick jag köpa en macka på ica ;)

nej nu hinner jag inte skriva mer , och jag känner att det blev lite rörigt kankse? ;)
adios!

just det, på lördag ska mamma fira min konfimation , så då kommer lite folk hit, och så ska vi äta planka, sen på kvällen är det tc disco, men jag vet inte än om jag ska med? tro inte jag hinner det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: