SKRIVET: 2011-05-09, kl 21:22:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

då vare måndag igen

hejsan, skrev inte igår och det var för att blogg.se inte ville publicera mitt inlägg, och nu står det på bloggens första sida att dom hade haft problem med det i helgen;)
konfimationen gick bra, kan säga att när i stod och väntade på att gå in var mina ben som spaghetti..
sen efter var vi hos pappa och lite så:)
fick mest pengar, och ett korshalsband i guld med en lite pärla påav famor, och ett silvirgt vanligt kors av mamma:)
sen ett långt halsband av mina kusiner :)
jag fick reda på att min kusin hade gjort om sitt rum i shabby chic stilen, snacka om jag blev avensjuk?
jag har alltid tyckt att den stilen är underbar, liksom kolla på "leila bakar" hennes kök? finns det någon snyggare?
klara skulle ha precis allt i vitt (tro jag klara?) jag är den personen som älskar färger (precis som leila) hahah hon är min förebild ;) men ah nu får det vara slutsnackat om den saken ;)
stilen <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: