SKRIVET: 2011-05-23, kl 20:38:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

älskade vänner!

hejsan, efter skolan så skulle jag vara med elin,filippa och frida. men grejen var den att jag har aldrig gått till henne, och min mobil dog och skolbussen hade kört. där stod jag som en idiot och viste inte vad jag skulle ta mej till..
det ända jag visste var att hon bodde jämte willys för jag har ju varit där innan men aldrig gått som jag sa, så jag hade som mål att komma till willys. väl där så kom ju nästa hake, det ligger typ 3 gator? och 50? hus som ser exakt lika dana ut. jag svängde ner på första gatan för jag hade ett litet minne av att man gör det när man kör bil. sen gick jag ner för vägen och glodde in i varje fönster för att se om jag ser elins rum. men nope inget jag såg. så jag tänkte att jag var på fel gata så jag vände och skulle gå upp igen, men då kom filippa och elin ut springade, så då blev jag glad.. hahahh ;D
-
vi åkte och köpte glass och godis och satte oss på en filt vid sjön och snackade ;) fanns ju inte lite snygga killar där om man säger så? ;)
PÅ LÖRDAG ÅKER JAG TILL LISEBERG MED MINA UNDERBARA VÄNNER! filippa,tilda,mimmia,elin,frida,sanna
:D :D :D :D ♥♥♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: