SKRIVET: 2011-03-04, kl 20:30:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

wikisen idag :)

tidinställt :)

det verkar som om man måste skriva med sne stil nu? hah jobbig, går inte att stänga av det förstår ni...

ju nu sitter jag säkert och kollar på lets dance med my friends, vad skulle man gör utan dom? ;*


Såhär skrev jag iaf på wkisen idag!

Fredag!
När jag kom idag så möttes jag av en liten pojk som jag inte hade träffat innan. han blev med en av mina favoriter kan jag lungt säga.. han var med en som som mina andra två favvosar. bara njöt, aldrig var ledsen och älskade att busa. haahah jag kommer sakna dom 3 lite faktiskt :(

iaf så var han en jädra klängapa, och ville nog hellst bli buren hela dan om han fått bestämma.. så fort han såg mej sträckte han upp armarna. så jag har nog fått säga: nej du kan gå själv minst 100 gånger idag ;)
när han hade sovit middag och kom ut ifrån rummet , gissa vem han gick till och ville sitta i knät? jo mej. han är så mysig den där killen asså.

sen så älskade han att åka rutschikana när jag puttade på, så han fick mer fart, och varje gång han hade åkt ner sa han: den? med ett leénde på läpparna, vilket betyder igen.

min vecka har varit toppen, ångrar kanske lite att jag inte var på den lilla avd hela veckan. men det var roligt på den stora med.

Om det är ett jobb till mej är tveksamt, det är fruktandsvärt kul att jobba med barn kan jag säga, men jag är välldigt lätt klösig, och att byta en blöja skulle jag nog inte klara av.
sen är jämställdighet något av det viktigaste på detta arbetet!, att alla ska få lika mycket uppmärksamhet och kärlek.
Och jag har väldigt lätt för att störa mej på folk/barn och att få favoriter. vilket man ska undvika att göra.
Sen gör man samma sak varje dag. Vilket kan vara rätt tröttsamt
Men ja det är väldigt kul att jobba med barn.

Det bästa med dagen var att min nyaste favorit var en sån som var och på precis allt, och då menar jag verkligen allt! och att jag fick lov att få liv i min lilla favvo som hade sovit middag. :)



ps. fick ett sms av mamma för en stund sen, hon hade inte hittar några skor :( hoppas hon gör det sen bara!! och hon är frisk nu med ;D;D;D;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: