SKRIVET: 2011-03-14, kl 22:02:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

nu - plugga !

hejsan. tänk att det är bara 4 dagar kvar tills mamma kommer hem!! känns som det var igår hon åkte. jag längtar till att få se allt hon köpt till mej :) vet att det är ett par converse,några skor och två byxor. jag bad henne också kolla om det fanns någon fin känning.fårse hur det blir med det :)innan kollade jag på sista avsnitet av familjen annorlunda, vad ska man nu göra på måndagar, när det är slut ? :(
en en familj idag. deras ena barn hade något skol projekt om att ha en docka som man skulle ta hand om, bara för att man inte skulle skaffa barn när man är ung. hhah rätt sjukt igentligen ;)



innan märkte jag också att min tandläk. inte är så smart!! ni vet den där plattan jag snackar om hela tiden som alltid lossnar? idag satte dom massa klister eller nått på min tand på underkäken, för att när jag biter ihop så trycken den bort plattan. aja iaf. så satte dom det på både högra och vänstra sidan. lite mer på den tanden under den som alltid lossnar. så nu när jag biter ihop trycker jag ändå upp den. och på andra sidan så nudar inte ens över och under käken varandra.. det borde vatt tvärtom!! så imon bitti kommer jag vakna av att den är lös igen. jag lovar..  bli så iriterad att dom är så efterblivna. åhh

dag 16 kommer också sen!

sugen på att köpa domma. men ska inte det, måste spara pengar fan ;)
nelly.com



onepiece är jag med sugen på ;)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: