SKRIVET: 2011-03-10, kl 20:23:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

OJ DET HÄR SKULLE VARA INNE FÖR EN TIMMER SEN TYP? MEN DET GÖR INGET, FÖR DET STÄMMER ÄNDÅ... för väskan ska jag packa NU!!!!!

tjena!

satt och pratade med sanna i mer än en halvtimme i telefån för en stund sen :)
  efter det åt jag lite med my sister.
och snart måste jag packa min väska.. hahah har inte gjort det än ;p
och imon hinner jag inte det för då ser dagen antagligen ut såhär; skola,resturang,hem,duscha,klä på mej,fixa det senaste med packningen dvs mitt "handbagage" som består av min skolväska som jag ska ha lite saker i i bussen ;), åka till bussen.

Så om inte jag packar nu så kommer det inte gå bra för mej imon ;);));) hhaha ;)

har faktiskt skrivit en lisa vad jag ska ha med mej ;d men ni som känner mej... vet ju att jag kommer glömma nått iaf ;) haha :)

dag 11 kommer senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: