SKRIVET: 2011-03-09, kl 19:43:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

upprörd typ

Det här är nog det jobbigaste på länge kan jag säga. mamma är i thailand, pappa ska till göteborg imon på morgonen. ja ni försår? jag har ingen som kan köra mej, jag kan inte ta mej någonstans. om jag bhöver hjälp såkan ingen hjälpa mej.

   och för några minuter sen kom jag på att jag måste upp till mamma för att hämta saker till lägret. vad hade hänt om jag kommit på det imorgon? jo jag hade stått där och inte kunnat ta mej dit.

så ellen och jag kommer vara hemma själva imon. pappa kommer hem på fredag några timmar efter jag ska till lägret.

så filippa och hennes mamma/pappa var så snälla och kunde häma mej och köra oss till bussen på fredag. tack :D

så jag har det liiiite kämpigt nu, och stressar som jag vet inte vad ;)

chattade med mamma vid lunch tiden idag. hon hade bara hittat ett par converse, såna med låg sula. USA var slut, och vanliga vita fanns inte min stl :(:(:(:(:( men dom skulle till nått köpcentrum på lördag, HOPPAS DET FINNS DÄR!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: