SKRIVET: 2011-03-25, kl 21:24:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

tröjan

hejsan. snart ska jag nog gå och lägga mej, och göra det som jag alltid gör innan jag ska sova, kolla i kataloger;p

vi fick våra omdömmen idag. har höjt med i 3 ämnen!! teknik,slöjd,fysik. sen fick jag ju som alltid ig i engelska...
några minuter senare smsade sanna mej och sa att hon hade blivt godkännd. jättekul för henne tänkte jag och blev lite avis. sen några skunder efter skrev hon att sandra med hade blivit det. då blev jag fan skitarg... jävla cp lärare!!! jag förtjänar fan med det asså. så ska fan snacka med lousie på måndag.

imon ska vi ju ut och äta , hur många gånger har jag inte nämnt det nu? ;)
men sanna hoppade av pga olika andledningar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: