SKRIVET: 2011-03-26, kl 12:00:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

solen lyser, himmlen är blå

hej. vaknade redan vid sex imorse av att hela min familj var uppe och gick. mitt rum ligger i mitten av hela huset, och har tre dörrar. så jag tycker knappt att det är ett rum, utan en hall... skitjobbigt..
  så jag fick typ damp eller något, hhahah men iaf så gick jag in och la mig längs bort i huset(mammas o patrics sovrum) och då somande jag och vaknade vid elva typ :)

nu ska jag bara slappa fast det går ju inte här för det stinker ladguord i hela vårt hus!! jag spyr fan snart.. +att det har blandats med cigarettrök. och den blandningen är nog det värsta jag vet..

hahah jag vaknade nog på fel sida imorse, för jag är skitsur på allting? ;o
hoppas det går över tills ikväll bara...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: