SKRIVET: 2011-03-04, kl 16:27:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

snart kommer dag 6 :D

Jag vaknade redan vid sju och kunde inte somna om. och en kvart senare ringde mamma mej.. hon hade tydigen blivit magsjuk.. eller hon hade spytt direkt när hon kom in på hotllet, så det har ju inget med maten att göra, men som hon sa, det kan också vatt att hon suttit på ett plan i mer än 10 timmar..

iaf, hon sa att T inte var som hon hade tänkt sig redigt, det var välldigt stökigt och äckligt på gatorna, och luktade sopor överallt. så det kankse inte är så mysigt där som de ser ut ?

aja kankse pratar med henne imon eller övermon kankse? nu är ju klockan halvhalv elva på natten. jag har en världstid i min mobil, så jag ser vart klockan är runt om i världen :D

hmm, fundera på att duscha, för jag luktar bebis.. haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: