SKRIVET: 2011-03-17, kl 20:50:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

skön skoldag :)

hej. har läst lite mer kemi nu. men ni fattar inte hur svårt det är asså... åh!!! 
jag har fått i uppdrag att ringa mamma nu vid nio, för då är klockan 3 där. och deras buss från hotellet, eller var det flyg? aja det gick iaf vid fyra, så då skulle jag ringa så dom inte har försovit sig ;) hahah men det gör dom inte ;)

dagen var chill idag, som jag skrev igår. gympan: vi hade en vikarie.. en SNYGG lärarstudnent :D:D vi gjorde pyramiden med oss själva ;) gjorde as ont!! träslöjd efter det. svenska-såg på filmen: schindlers list, so:n : såg fortsättningen på den, men hann inte klart. så vi ska se den på matten imon :D:D

tänk att mamma kommer hem imon!!! åh va jag har saknat henne. så det kommer bli roligt!! :d
  nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite mer kemi.. rätt onödigt men ändå. ;)

filmen handlar om utrotningen av judarna.., så den är verklighetbaserad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: