SKRIVET: 2011-03-09, kl 21:05:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

ointresant inlägg , eller nått ;d

tjena, förra inlägget var inte så posetivt som ni kanske märkte ;) men ja det är så det är nu den här helgen, eller den dagen ;)

snart får jag åka upp till mammas hus och hämta dom sakerna. dom som bor ovanför börja nog snart undra vad vi håller på med, vi kör ju fram och tillbaka hela tiden. haha.

gahh, ni skulle bara veta vad ont jag ha i min nästäpp (eller heter det så?????) den är iaf visten , inte skönt :(

imon kanske jag och tilda ska till filippa och mimmis praoplats och äta. så bloggningen blir väl inte den bästa imon då. men inte säkert att vi gör det.

jag är faktiskt lite taggad för lägret nu, jag menar om jag,filippa,tilda kommer i samma rum. kan det bli bättre då?? nej verkligen inte!! asså om inte vi gör det så kommer jag dampa ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: