SKRIVET: 2011-03-03, kl 21:28:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite snack typ

hej, håller på att skriva min wikis.

imon ska jag upp till mammas hus, och så kommer filippa,mimmi och tilda dit (:
  vi ska äta pizza och ha en liten myskväll bara ;)

och jag tycker sjukt synd om min katt.... seriöst hon kommer får vara hemma själv i två veckor nu?! visserligen ska jag åka upp dit ibland. och patrics mamma ska köra upp varje kväll . men tänk hon kommer inte få se mamma och patric på två veckor? och kissen älskar verkligen mamma, hon går efter henne hela tiden och allt...

och så saknar jag faktiskt mamma lite... vet inte hur jag ska klara mej utan henne i 2 veckor, jag menar inte bara känslomessigt utan med skolan och massa andra saker...

aja jag tycker iaf fall synd om min lilla misse :(

    men vi ska ju vara där imon tills sent på kvällen så hon får lite sällskap då..
 
jag ser mej henne framför mej gå runt och leta efter mamma och patric.. nej nu får jag inte skriva mer, får tårar i ögonen fan!!

snart kommer nog dag 5 upp


tilda

4 menar du väl? :p



PUBLICERAT: 2011-03-03, 22:02:23 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: