SKRIVET: 2011-03-03, kl 22:18:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite allt möjligt,

såhär skrev jag på wikisen idag :

Torsdag! Idag när jag kom så gick jag in på den lilla avdelningen, och möttes av den där lilla plutten jag snackade om i måndags ;). han sträckte upp armarna mot mej, så jag bar upp honom , vilket jag inte skulle gjort... för när jag satte ner honom på marken igen så började han skrika. En leksak blev räddningen.

Det är en av dagisfröknarna som jag har märkt att barnen gillar mest. en liten pojk säger: gu-gu-gu-gu-gu ia = gunilla. haha lite gulligt tycker jag ;)
sen så säger dom ofta: dä? och pekar på nått. och då får man svara: hus,bil, blomma. och så, gulligt det med(: . Men det kan bli lite tjatit ibland faktiskt :p

vad jag har fått göra idag är ungifär som igår. kolla så att inga bråkar/slåss, hjälpt till med maten, busa, tagit på dom ytterkläder. och massa annat som jag inte kommer på nu

det bästa med dagen var att jag fick sitta med mina två favoriter och läsa en bok. man får inte ha favoriter jag vet, men det är så svårt.. den ena är så otroligt söt, och den andra är alltid glad och älskar att busa. :)




om tre timmar är dom framme. då är klockan 06.00 där. alltså dom är sex timmar före oss...


jag tappade min tandställning IGEN inatt...... ni undrar säkert hur jag bär mej åt?
    jo jag ska förklara, dethär händer bara när jag sover. för antaglingen gnistrar jag tänder eller nått? eller så är det för att det tanden är lös, så jag kanse biter på den för att det kliar?
         men dom säger bara att tänderna inte har vant sig? men vafan det har ju inte med det attt göra?! 
seriöst så här kan jag ju inte ha det? åka in varann dag typ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: