SKRIVET: 2011-03-20, kl 15:54:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

kvällen igår :)

hejsan kom nyss hem från stan. ska berätta lite om kvällen kanske? :)

jag kom dit vid vid sex/halv sju typ. då var sanna där och hade fullt upp.. minstingen var trött,mellesta ville leka och den största var trött. så vi skulle lägga evelina, men hittade inte hennes napp *kaos* så vi letade och letade, tillslut hittade vi henne, så hon somnade. då började vi laga mat, sen åt vi och och kollade på film och tv :)
vid elva typ somnade det äldsta barnet felicia. och vid halv ett somnade bella. då var vi helt slut och jag somnade med nästan ;) någon halvtimme efter kom föräldrana hem ;d så jag och sanna drog oss hem till henne. och somnade vid tre ungifär :) imorse drog vi med evelina ut i barnvagnen och gick runt växjö sjön :)
sen kom vi hem och sen åkte jag hem :)

åhh palla inte fucking jäval skola imon -.-
nu ska jag hjälpa mamma med maten tro jag :)
vi tog knappt några bilder igår :( men kanske lägger upp några senare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: