SKRIVET: 2011-03-05, kl 00:46:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemma

hej kom nyss hem från mamma, och jag gick ut sist från huset, och katten sprang till mej. sen satte hon sig framför mej och kollade på mej med ledsa ögon. vet inte hur många gånger jag kommer säga det dom här 2 veckorna. men jag tycke så synd om henne! skulle nog hellst vilja sova där. men det tro jag inte att jag vågar...
   
glömde iaf min mobil. och den måste jag ha kom jag på. så jag ska försöka vara vaken en timme till, för då ska pappa köra tidningar. så jag kan ju åka med han och hämta den! 
 
men då kommer jag bara bli ledsen över katten :(

kanske skulle sova där inatt då? nej jag kommer bara vakna vart tredje minut...

hmm får se hur jag gör!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: