SKRIVET: 2011-03-27, kl 22:06:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemma hos pappa nu

hej. kom till pappa för ett tag sen. har inte gjort så mycket efter det. känner på mej att jag inte kommer kunna somna ikväll ? klockan är ju lixom redan tio och jag är pigg som en lärka ;) ;) ;)

imon skulle jag men pappa på hockey, flera år sen jag kollade på det. så det ska bli kul. lite smått pinsamt bara att gå runt där inne med pappa.. hhaha nä men skit samma ;)

har ju prov på torsdag med... och det är inte ett litet prov heller. och jag har inte ens börjat läsa en sida....
fyfan vad dålig jag är.... kanske läga att börja med det nu ? nej för jag orkar inte, men måste. och ska göra det nu!  

som ni kanske minns så sa ju jag att jag skulle sluta med godis och så i måndags, men jag hoppade av för jag var inte taggad då, och är man inte det så går det inte. men imon ska jag fan sluta. jag ska fan det asså..

Nu-försöka plugga, later



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: