SKRIVET: 2011-03-11, kl 16:59:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

göra det sista nu- sen dra vi ;)

tjenatjena!

sitter här och väntar på att mitt hår ska bli tort. efter det ska jag slänga ner det sista i väskan och sen göra mej klar för hämtning ;) jag räknar med att dom kommer halv. fast dom kommer nog inte förrens 20/kvart i ;) men bättre att vara på den säkra sidan före den osäkra ;d

om jag hade hunnit skulle jag gjort "dagarna" i tidinställt, men jag hinner tyvärr inte det :( så ni får nöja er med mobilbloggning ;d

nu ska jag gå ner och ta nått att äta. annars kommer jag bara äta för mycket godis på bussen.. ;)
  ska även smsa en i min konfa grupp och höra om hon ska med på lägret. om hon inte ska det så blir det inte kul för mej kan jag lova :( för vi är indelade i 3 grupper. och hon är den ända jag känner där ;)

hejdå!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: