SKRIVET: 2011-03-16, kl 18:22:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

dagen ;)

hej. ska snart stänga av datan och börja plugga till vårt biologi/kemi prov som är på fredag, inte så lätt faktiskt. handlar om protein,fetter och kolhydrat. eftersom jag var sjuk så mycket förra veckan så missade jag så mycket ;(.  dagen var skön. och imon ännu skönare. iaf första lektione var svenska-vår lärare läste någon seeeeg bok. engelska-nått oförberett prov (gick skit) , bild-tråkigt. lunch. no- dom där utlänska var där då. b-språk- jag,sanna och massa andra roliga satt ute i mediateket och hade roligt.. jag och sanna satt och pratade om vår smekmånad som ska bli av på lördag..hahahhaha!!

nu ska jag äta något som ellen har gjort. sen plugga. puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: