SKRIVET: 2011-03-23, kl 21:28:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

b.b snart :d

hahha jag funderar på att slänga alla våra klädkataloger- innan jag kollar i dom... seriöst jag typ handlar ihjäl mej ;o vi fick en från hm idag, tog bara några sekunder sen hade jag kryssat för massa kläder ;p 
    
skriver som på filippa skrev på sin blogg.  igår ville man inte leva, idag är mitt liv bättre än det var innan. tänk att ETT sms kan göra såhär mycket..

nu sticker min mamma och patric ner till ladgorden , hahaha :p. patric är ju nästan själv där nu för att han som bor ovanför oss är i thailand. och en ko hade rivit ner hela vattenröret nu.... så tycker faktiskt lite synd om honom ;p

nu ska jag gå och lägga mej och kolla i en till katalog från ellos ;d , sen börjar ju big brother snart :d
  puss och godnatt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: