SKRIVET: 2011-03-15, kl 17:47:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

3 dagar kvar :D

hejsan. sitter hemma hos mamma nu, har varit här sen skolan slutade.
dagen har varit väldigt skön. först musik, man skulle spela en låt för henne på gitarr. och jag fick g+. typ alla fick vg.. så lite surt ;(
efter var det so. sen matte, var några lärare där från bla polen och turkiet. så dom pratade engelska. dom hade med sig nån jävla matte upg som jag inte fattade ett skit på ;) sen var smålandsposten där också. fan om jag kommer med på bild i tindningen!! ;)
hemkunskap,elevensval.

snart kommer nog pappa och hämta mej, för det börjar bli lite segt här nu ;)
   gahh ni fattar inte vad godisugen jag är... men vet ni? efter helgen ska jag lägga av med att äta godis,läsk,saft och sånt.. tro ni jag lyckas? svar; nej! men jag ska göra allt jag kan! sen börja motionera. jag är faktiskt taggad..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: