SKRIVET: 2011-06-07, kl 21:47:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

shoppingen och sånt!

hejsan, sitter i mitt rum där det är kokhett -.-, jag ska duscha senare sen, ingen mening att göra det du hahaa ;)
imon ska jag iväg men det är vid halv två så jag missar bara b-språket ;)
hmm nä nu vet jag inte redigt vad jag ska göra? somnade inte förens halv två igår, har faktiskt inte sagt till någon varför,  kanske läge att göra det snart???
blev inga bra bilder på det jag köpte idag, för min kamera suger nu, den tappades i golvet första dagen jag köpte den [nu tänker ni att jag är oförsiktig, FEL, när detta hände så hände en alvarlig sak...], så jag lämnade in den men det var inget fel på den , men nu märker jag att det är det så jag ska lämna in den igen, och säger dom då att det inte är fel heller så doppar jag fan den i vatten och säger att det kom regn eller nått på den, för då får jag ju en helt ny kamera ;d
klänning-gina-199 kr

shorts-vila-117 kr

ja ni ser ju hur dåliga bilderna är?! och igår när jag skulle ta en jättefin bild på sjön vad elva typ då solen gått ner, så funkade det inte att ta kort? asså den vägrade att knäppa hur mycket jag än tryckte och ändra motiv och allt...
jag vill ju kunna ta fina kvällsbilder, tex när vi är i mallorca? och på tjejkvällar?
så vill jag ju inte ha det :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: