SKRIVET: 2011-06-04, kl 23:55:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

ny design kommer snart :d

hej, underbart väder idag :)
mamma,jag och ellen var nere vid tingsryd i förmidags. flera års sen man var där typ;)
jag köpte inget, men stod och höll i en jacka som kostade 199, och dom tar typ 600 kr i stan?
den var från vila en sån tun beighe och rätt lång ni vet? men jag har ju ingen användning för den nu ändå ;)
HOPPAS JAG!! sommar ska det ju va ;d
sen när jag kom hem gjorde jag typ inget, vi gick ner till sjön och solade och badade, dom ovanför oss hade sina barnbarn här, så söta ;) precis lärt sig gå och allt, hahah. sen på kvällen satt vi ute och spelade spel och grillade , och åt på min kladdkaka jag hade bakat. mysigt :)
har lust att bara flytta ifrån allt, det skulle vara så in i helvetes skönt? typ flytta iväg till en ny stad, och bara börja om allt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: