SKRIVET: 2011-06-26, kl 23:29:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite av min kommande vecka ;)

hej, ligger i min säng och käkar godis. tidigt imon ska jag åka in till stan och handla mat men mamma, ska försöka få med henne in på grand sammarkand och köpa en klänning. smart som jag är sa jag att jag måste ha lite kläder tills vi åker=att hon kanske betallar. det gjorde hon iaf förra året då vi åkte till gran canaria ;)
på kvällen imon kommer patrics föräldrar och ska ge nån present till mamma [hon fyllde ju år förra veckan]
på tisdag ska jag träffa sanna som jag inte har gjort förren vi slutade skolan, för att hon typ lever på öland i deras husvagn hela sommrarna.. men nu kommer hon hem för en pause så då ska vi leka :D
och på lördag åker jag ner till skåne till kusinerna, och stannar där över dan :)
vad som händer annars i veckan får vi se :)
blir nog också någon tjejkväll denna veckan med för det är så mysigt ju :)
bild från igår :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: