SKRIVET: 2011-06-28, kl 22:54:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

kass!

hej, ingen blogging idag, men vem sitter inne vid datorn när det är sånt härligt väder ute..?
inte jag iaf!  nu på kvällen åkte jag ner en sväng till filippa, vi gjorde inget speciellt, drak någon god drink typ ;)
sen när jag kom hem med 6 procent i mobilen och skulle ladda den, så bara lossnade det massa plast från laddaren, och nu funkar inte den!!! gahh, i flera nätter nu när jag skulle ladda den har det kommit upp en ruta: laddningen med det här tillbehöret funkar inte. så jag har fått göra om det ca 10 gånger till det har funkat. men nu är den totalt paj.
kul..? nej! måste köpa en ny snarast!!
nu efter detta tråkiga inlägget blev jag sjukt godis sugen, men vi har ingen godis hemma.. :((



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: