SKRIVET: 2011-06-25, kl 16:50:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

ihhhhhhh

hej, sitter här med blött hår och är glad. vet ni varför? jo jag ska träffa filippa för första gången på mer än en vecka :d. hahah, mimmi, jag, filippa ska hem till tilda, så jag har nyss duschat och ska nu försöka få håret tort..
min kamera åker självklart med och jag ska försöka knäppa några kort. hej så länge :)
btw jag slog nyss i min armbåge (ni vet mitt på där det gör så jävla ont..?) men det konstiga är att de inte gjorde ont, utan iställen dolmade HALVA handen bort..? skit läskigt men nu efter någon minut börja kännslen komma tillbaka tack och lov!


filippa

<3



PUBLICERAT: 2011-06-26, 23:54:13 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: