SKRIVET: 2011-06-26, kl 00:39:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemkommen från tilda ;)

hejsan, vet inte om jag kommer fortsätta med att blogga, vad tycker ni?!
hos tilda gjorde vi inget speciellt snackade och åt godis var väl det vi gjorde?
nu ska jag nog snart sova om jag kan..? imon  hem till farmor och sen vidare till mamma.
vet ni, att nästa gång jag kommer till mamma så åker vi till mallorca, och då är det 16 juli. inte långt ifrån augusti..?
vilket innbär att skolan börjar och att jag fyller år! ;) men nu hoppas jag fan på att det blir SOMMAR snart!!!!!!
bild från ikväll, tog den på tildas fb ;)


Vendela Granstedt

Goddag! vad intressant dina poster verkar! lär med all säkerhet läsa dina poster lite mer! :p Ha en trevlig dag =P



PUBLICERAT: 2011-06-27, 16:11:43 | URL: http://jade.se/reseerbjudanden

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: