SKRIVET: 2011-06-08, kl 19:24:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

betygen sätts på fredag... ;p

hejsan. idag är det inte lika varmt som igår, skönt!
idag magnetrönkades jag, det var inte alls så läskigt jag trodde det skulle vara ;) men visst det tog en halvtimme och man skulle ligga helt blick stilla, så det blev ju lite långtråkigt tillslut :p
jag är super trött, blev att lägga sig sent igår med :(, fast igentligen gör det ju inte något för vi har sommarlov  snart ju, och på fredag sätts våra betyg så veckan efter kan man bara chilla och inte göra ett skit i skolan ju ;)
vi ska även ha massa utedagar med klassen nästa vecka , mys :))

fresten vi fick tillbaka våra engelska prov idag och jag fick 13/16 helt sjukt!!!!!!!!
man kanske få ett G iaf då? fast jag tar det säkra före de osäkra så jag siktar in mej på att jag inte är det. jag vill ju inte bli besviken om jag inte blir det, ni förstår? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: