SKRIVET: 2011-01-30, kl 11:30:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag vill till ikea :)

hej, känns väldigt konstigt att inte åka till mamma idag ;p
ska vara här en vecka till nu :)
tänk sen när dom ska till thailand. FAN JAG JAG VILL JU OCKSÅ DIT?!?!?!!? :(


jag har kommit på att jag MÅSTE till ikea. mitt rum hos mamma är såååååå tråkigt, dom har pratat om att tapetsera om det, hoppas på det .... nu är jagljusblåa målade väggar typ, as tråkig färg. 
om jag skulle få bestämma så hade jag vela ha typ becht* ;p

aja jag vill ha lite data saker på ikea. eftersom jag har bestämmt att jag inte ska ha min data i sängen som jag hade innan. och när jag är hos mamma typ en helg/lov, så vill jag inte sitta vid mitt skrivbord. det är jätte obehaglit...
så då skulle jag vilja köpa ett data bord som man kan ha i knät och ett man kan ha jämte sängen :)

KNÄBORD, 129 :-



_____________________________________________________________________________________

KNÄBORD, 39 :-


___________________________________________________________________________________
knäbord, 99 :-

__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

databord, 649 :-


 
___________________________________________________________________________________
databord, 199 :-


________________________________________________________________________________
databord, 995 :-



___________________________________________________________________________________

någon av dom här skullle jag vilja ha :) bara så du vet mamma..... ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: