SKRIVET: 2011-01-13, kl 22:01:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

ska börja blogga nu ! :D

hej. nu har jag bestämt mej för att börja blogga igen! :D
hoppas jag får besked om datan snart!! saknar verkligen den sjukt mycket .:(

just nu har jag ellens data. jag fick låna den om hon fick lite godis som jag fick i julklapp.., hahh snäll syster man har..;)

imon ska jag till stan med mamma. vi ska köpa lite mat och så för på lördag kommer filippa och hennes familj till oss.  det kommer bli kul:D
och så ska jag kolla på iphone och ipad också :)

vi hade håltimme första lektionen idag-idrott.  sjukt skönt! :D . så jag och några kompisar gjorde matteläxan. skönt :)

nä nu måste jag nog gå och lägga mej. ellen ska till stan imon hela kvällen- vilket betyder att jag kommer få ha hennes data hihih . hoppas inte hon läser min blogg nu bara..... haha för jag får nog inte ha den... ;)

aja godnatt folket! :D

ja även jag har varit fjortis...






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: