SKRIVET: 2011-01-07, kl 22:18:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

spela hockey med fille nu ;)

hej, nyss kollat på lets dance. och ska snart tvätta av mej sminket och allt, måste verkligen försöka somna liiiiiite tidigare inatt....

hhaha har ställt klockan från 08.00 , 08.30 , 09.00 ... 10.00 hela veckan, men har aldrig vaknat av dom....
och inatt sov jag inne hos ellen och hennes rum ligger mycket nämare till felix och mammas, så vid åtta väckta jag dom med mitt höga alarm :p

hahah fattar inte varför jag inte vakna av det, hur ska det gå på måndag när jag inte ha en mamma som väcker mej? kommer typ försova mej ju :(

svar till eliza: jag har en data hos pappa, men det är hans, men bara jag som använder den. så jag kan ju inte ta med den till mamma varann vecka. och eftersom vi är sex som ska dela på en data är det lite svårt att få ha datan så mycket som man vill ha...
 och en kamera har jag, men den suger verkligen :(
    och en iphone är ju lixom allt... data,mobil,kamera hahah :D

men vet inte vad jag ska köpa ;p om min data hos pappa inte går att laga så ska jag nog köpa en iphone. troooo jag.
nä jag vet verkligen inte :(

hahhahah långt inlägg det blev nu :ppPPPPPPpppPPpppPPPppPPpppPPP

______________________________________________________________________________________________


och en kamera har jag velat ha längst av allt. men nu känner jag inte lika stort behov av den, funderar på att köpa iphonen och dom pengarna som blir över kan jag ju köpa en digitalkamera för. eller spara dom och önska mej pengar när jag fyller år och köpa en systemkameran då. 
     eller göra tvart om och köpa kameran först och sen iphonen. =)


haha vi är inte ett dugg lika, mamma och jag :p




tilda

vf har du kollat på idol:P? <3



PUBLICERAT: 2011-01-07, 23:51:29 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: