SKRIVET: 2011-01-18, kl 21:26:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

öra som en elefant

hej. fick ha datan som jag ville ;)

har inte hänt så mycket idag. på elevensval så gick vi och kollade på teater i aulan. några i vår klass och från andra klasser hade gjort den på deras elevensval. den var väl helt okej ;p

på fredag fyller julia år, fast jag ska inte vara hemma.  jag och tjejerna ska fira elin som fyllde år för nån vecka sen :D hihi vi har typ födelsedagsfest hela tiden känns det som :D. och filippa ska ha feb. och mimmi i mars :)

på lördagen tro jag att vi (familjen) skulle bowla :)

juste jag håller på att pussla. bilder kommer imon :D
hhhaha det är jätte krånglit :p

hhahahah min katt ligger och sover på skrivaren jämta mej. och så skulle jag klappa henne. och då råkade jag smälla i mina armand på skrivaren.. hahahahah ni skulle se hur sur hon blev för jag råkade väcka henne :P
hhaha hon blängde på mej skit mycket :D

den här bilden är rätt härlig tycker jag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: