SKRIVET: 2011-01-14, kl 23:13:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

om jag kunde drömma

nu ska jag för en gångs skull lägga mej vid normal tid även på helgerna! hhahah så ska lägga mej och läsa min älsklingsbok- om jag kunde drömma. sjukt bra är den. mamma köpte den till mej förra fredagen, eller hon fick den. hon hade någon lapp så hon fick välja tre pocketböcker och ett spel helt gratis :D
men hon hade lite svårt att välja så jag och ellen fick en bok var :D

ni borde läsa den, den är mycket bättre än filmen, alltså twilight för er som inte fattade det ;)
'
märkte nu att det är en fisk nere i högra hörnet. men orkar inte leta fram en annan nu ;p                                 när man känner på äpplet är det helt lent och så ;)

hhaha, aja godnatt iaf! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: