SKRIVET: 2011-01-02, kl 20:20:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

min data gick sönder.......

hej kom till mamma för typ en halvtimmme sen, sen fick jag reda på att hon jobbar till nio... så vet inte redigt vad jag ska hitta på nu. 
 
året började välldigt dåligt... min data gick sönder igår..., visst den var välldigt billig = dålig kvalite.
skärmen sprack inuti. när jag skulle lyfta upp den. aja sånt händer, men jag mådde piss igår kväll. :(

alla mina bilder!!!! allt som jag har på den kommer ju förvinna. :( åhhh så ledsamt asså!!! :(

så nu innebär det att jag inte ha någon data hos pappa mer :(, får väl kanske låna ellens då och då, men det får jag nog bara göra om hon är på gott humör -vilket inte är så ofta.. ;)

nä nu fick jag sjukt ont i huvudet så palla inte sitta vid datan mer ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: