SKRIVET: 2011-01-30, kl 15:58:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

letar efter dataväska

hej snart ska vi till farmor och farfar och äta. och jag har inte klätt på mej eller nått ;)
har inte heller läst i fysikboken, men ska göra ikväll :)

jag har tänkt väldigt länge på att skaffa en matblogg typ eftersom jag älskar att laga mat och baka och sånt :)
så jag ska nog lägga ut lte recept och sånt här lite då och då :)

har hållt på att leta efter datorväskor till min data , eftersom jag kommer ju flytta på den varje söndag och då är det ju nästan ett måste att ha en väska till den.
men jag hittar ingen jag vill ha :(. jag trodde jag hade 17 tum, men sen såg jag att jag har 17,3. och det finns typ inga fina med den storleken :(, men det går kanske bra att ha 17?

den finns bara i 15,6 :( . hade lätt köpt den annars.


frida bnegtsson

haha... jag vill också ha den datorväskan , men min dator är 16tum , och jag lovar det finns inga till 16 och uppåt ! :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: