SKRIVET: 2011-01-17, kl 16:57:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

läxa och har böckerna i skåpet?

hejjjj:)
när vi typ nästan var hemma så kom jag på att vi har läxa imon....och jag har boken i skåpet ;)
hhah men kom på att vi har sovmorgon imon så ska läsa dom där jävla sidorna då;)
 
på onsdag har vi engelska också. två hela sidor som man ska kunna utantil på både engelska och svenska + ca 30 glosor? + flera uppgifter i skrivboken. vad tänket hon med????
  så ska pluggga på det imon då eftersom jag glömde den boken med i skolan... (är man tankspridd, så är man)

ikväll ska jag beställa kläderna. lägger nog ut bild på det senare (om jag hinner)

igentilgen skulle jag kaaaaanske vara med sanna imon. men ska fråga om vi kan vara på onsdag istället :)
någon dag i veckan ska jag också färga mitt hår. har däremot inte bestämt mej än om jag ska färga det blondt eller tona det brunt? vad tycker ni? skulle jag passa i mörkbrunt? :)


filippa

blooooooont



PUBLICERAT: 2011-01-17, 17:20:44 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: