SKRIVET: 2011-01-06, kl 16:02:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

lägga ner bloggen kanske

tjoo. funderar på att lägga ner den här bloggen, har inget intresse för att blogga längre.. :(

dagen har varit rätt skön fakiskt, vakande vid nio pga att mamma väckte mej, sen har jag inte gjort något mer än duschat. vid sex ungifär hämtar pappa mej och så kör vi till farmor , som sagt :)

imon börjar ltes dance, det gillas :D

hahah jag och felix-ibland julia också har haft som vana den här veckan att att äta fil och flingor mitt i natten.. och samtidigt spelat hockey (på hans xbox) ;) . han typ äger mej på det , men ändå. det är kul :)
men fårse hur länge vi stannar hos farmor, om det blir till sent så sover jag nog hos pappa :)

nä nu måste jag nog börja fixa mej... sitter fortfanade i min mysdress :p

trött katt ;D


Anonym

nej,, lägg inte ner bloggen :( ja läsr den varje dag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: