SKRIVET: 2011-01-28, kl 23:17:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

klåda/exem i hårbotten. tips?

snart ska jag stänga av datan och gå och lägga mej tro jag :)
men först ska jag bara blogga lite ;)

min hårbotten har varit torr i flera veckor nu. och jag måste gör något åt det. det kliar som in i helvete, mestadels i bakhuvuduet. det är inte bekvämt att ha det så kan jag meddela er ;)
sökte lite på google och dom rekomendera ett oparfymerat schampo från apoteket. måste prova det.
eller head and sholdes* eller hur det stavas.

aja godnatt :)


filippa

kolla på apoteket , mamma brukar köpa där !

och den vita iphone 4 har inte kommit till Sverige änu.. darför har du inte hittat den , men den ska nog snart komma ska du se ! ;)



PUBLICERAT: 2011-01-28, 23:43:22 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: