SKRIVET: 2011-01-15, kl 12:16:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

godmorgon!

godmorgon. ställde klockan på elva idag, tur det annars hade jag väl sovit alldels för länge.
mamma skulle gå ut och gå med en vän och så frågade jag om hon ville ha tarzan med sig. och det vill hon.(mamma har träffat han en gång på mer än ett år) så jag gick upp med han till ulrika som bara bor nån meter bort:)

ska snart städa mitt rum lite grann, och packa ner alla mina kläder. 

jag har kommit på att jag skulle vilja åka på en skidsemster med min familj ;p
men eftersom att det är så jävla dyrt så hade jag nog valt en solsemester istället ;)
men det verkar så kul. att åka skidor. och gå i den här skidskolan verkar med kul hahah ;)
    min kusin är i åre och åker skidor nu, eller hon kanske inte är framme än ;)

aja nu måste jag skynda mej.mamma kommer vid ett-två tiden och hämtar mej


min snygga fiskmåsk jag har gjort på elevensval-syslöjd





oj, det tog en timme att göra detta inlägget...... så nu måste jag börja packa :p


malin

åå vill också ha en misse!

Allt bra med dig? :)



PUBLICERAT: 2011-01-15, 14:02:18 | URL: http://malindans.blogg.se/
filippa

sv ; på inställningar tror jag ,

söt bild på katten när den dricker :)



PUBLICERAT: 2011-01-15, 16:04:37 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: